Retur og reklamation
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du hæfter selv for returfragten. Det er muligt at købe en returlabel til 45 kr. via vores returportal på webshoppen. Det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Husk gerne at vedlægge vores standardfortrydelsesformular, som du finder nederst i handelsbetingelserne. Den bliver også tilsendt dig via e-mail såfremt du køber en returlabel via vores returportal.
Varen returneres til:
Minimin Outlet
Storegade 24
7330 Brande
DK
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Hvis du har benyttet vores returlabel trækker vi fragtomkostningerne fra dit beløb.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
Minimin Outlet
Storegade 24
7330 Brande
DK
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Det er muligt at aflevere pakker på adressen.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader opstået ved forkert brug/behandling af produktet, såsom, men ikke afgrænset af, tyggeskader, forkert håndtering ved vask, overdreven slitage forårsaget af fx leg mm.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret,
ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Oplys gerne ordrenummer, beskriv fejlen/skaden og send et billede heraf til e-mailen;
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Vi tilbyder også, at sende dig en returlabel som du selv kan printe ud og påsætte pakken.
Varen skal naturligvis altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Varen sendes til:
Minimin Outlet
Storegade 24
7330 Brande
DK
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Det er muligt at aflevere pakker på adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Ved B2B gives der 6 måneders reklamationsret.